راه های ارتباط با تهران PTE

چنانچه در مورد آزمون PTE سوالی دارید که جواب آن را در وبسایت TehranPTE نیافتید، میتوانید به یکی از روش های زیر سوال خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ مقتضی به سوال شما در مورد آزمون PTE داده شود.

*فعالیت مجموعه تهران پی تی ای صرفا بصورت اینترنتی می باشد*


– لطفا برای دریافت اطلاعات اولیه به وبسایت TehranPTE.com مراجعه کرده و از منوهای بالای صفحه به صفحه مورد نظر بروید.

برای اطلاع از کلیات آزمون پی تی ای از منو به بخش “معرفی آزمون PTE” مرجعه نمایید.

– برای آشنایی با نحوه ثبت نام آزمون اصلی، آزمون های ماک و نحوه پرداخت هزینه های آزمون از منو به بخش “ثبت نام PTE” مراجعه نمایید.

– برای آشنایی مقدماتی با تکنیک های آزمون پی تی ای از منو به بخش “کلاس PTE” => “فیلم آموزشی رایگان PTE” مراجعه نمایید.

– برای دسترسی به منابع بروز آزمون پی تی ای و همچنین تمرینات آنلاین در محیط شبیه سازی شده آزمون به همراه پکیج های پیشبینی سوالات به وبسایت www.PTETehran.com مراجعه نمایید.

– برای اطلاع از شرایط کلاس ها، نحوه تدریس، هزینه تدریس و مشاهده رزومه اساتید از منو به بخش “کلاس PTE” مراجعه نمایید. دقت فرمایید تمامی کلاس ها بصورت آنلاین میباشد.

– تمامی اطلاعات مکمل در بخش “کلاس PTE” => “کلاس خصوصی PTE”  مجاور پروفایل هر استاد بصورت مجزا لینک شده است. همچنین در این بخش میتوانید فیلم دانلود کارنامه، نحوه تدریس و نمونه تدریس هر استاد را بطور مجزا مشاهده نمایید. 

– هزینه های کلاس های مجموعه تهران پی تی ای در بخش “کلاس PTE” => “هزینه کلاس PTE” ذکر شده است.

– چنانچه از سطح دانش زبانی خود مطمئن نبوده و یا نیاز به تعیین سطح و مشاوره دارید میتوانید جلسه “تعیین سطح و مشاوره” را از فروشگاه وبسایت خریداری نمایید. این کلاس بصورت مشاوره محور بوده و استاد مربوطه با توجه به ارزیابی حاصله برای شما نقشه راه ترسیم مینماید.   

– در رابطه با شماره تماس ها، به غیر از شماره سرپرست تیم اساتید، شماره باقی اساتید در وبسایت قرارداده نشده و تنها بعد از خریداری پکیج از طرف شما (کلاس مشاوره، پکیج تکنیک….) و هماهنگی با سرپرست تیم اساتید، استاد انتخابی شما با شما تماس خواهد گرفت.

– اساتید تهران پی تی ای ساکن ایران و استرالیا هستند و چنانچه شما ساکن استرالیا میباشد برای زمان بندی راحت تر برگزاری کلاس ها بهتر است از اساتید ساکن استرالیا کمک بگیرید.

– تمام اساتید موجود در لیست اساتید وبسایت تهران پی تی ای مورد تایید این مجموعه بوده و ارجحیتی نسبت به یکدیگر ندارند. (در حال حاضر به غیر استاد شماره یک تمامی اساتید امکان برگزاری کلاس را دارا میباشند).

ایمیل وبسایت تهران پی تی ای:  tehranpte@gmail.com


شماره تماس سرپرست تیم اساتید: (تا اطلاع ثانوی برقراری تماس تلفنی امکان پذیر نمی باشد)

*به دلیل مشغله کاری اساتید، قبل از تماس تلفنی محتویات ستون سمت راست را به صورت کامل مطالعه کرده و سپس سوال خود را در غالب پیام صوتی و یا متنی داخل واتس اپ و یا تلگرام ارسال نمایید

*متاسفانه به دلیل حجم بالای تماس ها و بی نتیجه بودن مشاوره های رایگان تلفنی که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد از ارائه همچین خدمتی معذوریم و پیشنهاد ما به شما خرید جلسه استاندارد و رسمی تعیین سطح و مشاوره میباشد.


برای مشاهده رزومه، نمونه تدریس و نحوه تدریس اساتید تهران PTE کلیک کنید

برای آگاهی از هزینه تدریس مجموعه تهران PTE کلیک کنید

برای آگاهی از شرایط همکاری با مجموعه تهران PTE کلیک کنید