شرایط همکاری با مجموعه تهران پی تی ای

مجموعه تهران پی تی ای مفتخر است با بکارگیری از اساتید مجرب حوزه پی تی ای کمک شایانی به دوستانی که احتیاج به نمره بالایی در آزمون پی تی ای دارند بنماید. اساتید این مجموعه عموما از نفراتی تشکیل شده که خود در مسیر مهاجرت و یا ادامه تحصیل در خارج از ایران بهترین نتایج را در آزمون پی تی ای کسب کرده ند. از آنجا که این افراد پس از مدتی به قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل فعالیت خود را در زمینه پی تی ای متوقف میکنند، این مجموعه برای ادامه روند فعالیت خود نیازمند اساتید جدید با شرایط معین میباشد.

شرایط همکاری در بخش اساتید مجموعه تهران پی تی ای به شرح زیر میباشد:

1- تمام اساتید میبایست نمره +79 (معادل 8 آیلتس) بصورت ایچ اسکیل داشته و از دانلود کارنامه آزمون پی تی ای خود فیلم با کیفیت تهیه نمایند. همچنین برای اطمینان بیشتر کارنامه شما مستقیما توسط کادر اساتید مشاهده میشود که نیازمند در اختیار گذاشتن یوزر و پسوورد ورود به اکانت پیرسون برای چند دقیقه است.

2- مرحله بعد شامل مصاحبه حضوری یا اسکایپی با سرپرست تیم اساتید بوده تا استاد بالقوه از تمامی جهات به تایید مجموعه اینترنتی تهران پی تی ای برسد. بخشی از این مصاحبه شامل سنجش دانش عمومی زبان انگلیسی متقاضی میشود.

3- تمام اساتید میبایست نمونه تدریس حدودا ده دقیقه ای بصورت فیلم با کیفیت از یکی از موضوعات دلخواه آزمون پی تی ای داشته باشند که در کنار عکس پروفایل آن ها در بخش اساتید قرار خواهد گرفت. 

4- به منظور استاندارد سازی روند تدریس، تعداد جلسات تکنیک میبایست در ده جلسه با محتوای مورد نظر شما (محتوای جلسات میبایست به تایید سرپرست تیم اساتید برسد) برنامه ریزی شود. این محتوا در کنار پروفایل شما در بخش “نحوه تدریس” قرار میگیرد.

5- اساتید بنا به صلاحدید به ترتیب خاصی (عموما بر مبنای نمره آزمون و تعداد کمتر دفعات آزمون) در بخش اساتید قرار خواهند گرفت.

6- شاگرد به انتخاب خود و بر مبنای قضاوت از روی نمره استاد، تعداد دفعات آزمون و همینطور کیفیت نمونه تدریس، استاد مربوطه را انتخاب کرده و این مجموعه هیچ توصیه ای برای استاد خاصی به هیچ شاگردی ندارد.

7- برای آگاهی از دیگر شرایط همکاری با سرپرست تیم اساتید تماس حاصل نمایید. کلیک کنید