هزینه تدریس جلسات خصوصی آزمون PTE

نوع کلاس مدت کلاس نحوه برگزاری ظرفیت کلاس هزینه کلاس
جلسه تعیین سطح / مشاوره 30 دقیقه آنلاین 1 نفر 200 هزار تومان
کلاس خصوصی آنلاین 10 ساعت آنلاین 1 نفر 3 میلیون تومان
کلاس خصوصی آنلاین 10 ساعت آنلاین 2 نفر 3.5 میلیون تومان
جلسه رفع اشکال 1 ساعت آنلاین 1 نفر 350 هزار تومان
کلاس جنرال PRE – PTE 15 ساعت آنلاین 1 نفر 2.5 میلیون تومان
کلاس جنرال PRE – PTE 15 ساعت آنلاین 2 نفر 3 میلیون تومان

 

هزینه جلسات تعیین سطح و مشاوره PTE: 

بسیاری از مواقع پیش می آید که شاگرد از سطح فعلی دانش زبانی خود آگاه نبوده و یا برای رساندن سطح دانش زبانی خود برای استفاده هرچه بیشتر از دوره های PTE نیاز به مشاوره و برنامه ریزی دارد. بدین منظور میتوانید از جلسه تعیین سطح و مشاوره کمک گرفته و برنامه ریزی بهتری برای رسیدن به سطح مورد نظر خود در آزمون PTE داشته باشید. توجه داشته باشد از آنجا که متد تدریس مجموعه تهران پی تی ای بصورت تکنیک محور است شما با هر سطحی از دانش زبان انگلیسی میتوانید در کلاس ها شرکت نمایید و شرکت در کلاس تعیین سطح و مشاوره الزامی نمی باشد. چنان چه قصد شرکت در این جلسه را دارید این کلاس 30 دقیقه ای را به مبلغ 200 هزار تومان از بخش فروشگاه وبسایت خریداری نمایید. این جلسه تنها به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

هزینه جلسات خصوصی آنلاین: 

جلسات تکنیک غیر تضمینی در تعداد جلسات مشخص و توافق شده بین شاگرد و استاد عمدتا به صورت آنلاین تدریس خواهند شد. مدت زمان هر جلسه آنلاین 1 ساعت و هزینه هر جلسه 300 هزار تومان خواهد بود. چنانچه دو نفر همزمان در سر کلاس خصوصی حضور داشته باشند هزینه هر جلسه دو نفره آنلاین 350 هزار تومان میباشد. تمرینات تمامی شاگردان در طی جلسات و بعد از جلسات اعم از تمرینات رایتینگ، اسپیکینگ و غیره بصورت “کاملا رایگان” تصحیح خواهد شد. زمان بندی تمامی جلسات تدریس توافقی خواهد بود. به دلیل فشردگی برنامه اساتید شاگرد حق این را خواهد داشت که تنها دوبار در جلسه هماهنگ شده حضور پیدا نکند. به طور مثال در 10 جلسه هماهنگ شده دو جلسه قابل کنسل شدن از طرف شاگرد بوده و زمان کلاس جایگزین با هماهنگی طرفین انجام خواهد شد. شایان ذکر است کل دوره باید ظرف مدت دو ماه از شروع دوره به پایان برسد، به این تعبیر که شاگرد نمیتواند هزینه دوره را امروز پرداخت کرده و قسمتی از دوره را به پایان رسانده و چندین ماه بعد درخواست ادامه دوره نماید. در صورت نیاز به جلسات جنرال زبان انگلیسی در راستای آزمون PTE میتوانید در کلاس های PRE-PTE که در سه سطح برگزار میشود شرکت نمایید. این کلاس ها با استاندارد 15 ساعت برای هر سطح (جلسات 1.5 ساعته) و با هزینه 250 هزار تومان بصورت آنلاین برگزار میشود.

هزینه جلسات رفع اشکال PTE: 

جلسات رفع اشکال به دلخواه شاگرد و بعد از تایید استاد مربوطه برگزار شده و محتوای آن نیز تا حدود زیادی به صلاحدید شاگرد میباشد. دقت نمایید هر تعداد جلسه غیر از دوره کامل، جلسات رفع اشکال حساب شده و هزینه آن بازای هر جلسه 350 هزار تومان میباشد. این جلسات نیز تنها بصورت آنلاین برگزار میشود.

هزینه جلسات خصوصی تضمینی PTE: 

“دقت فرمایید محتوای جلسات تضمینی هیچ تفاوتی با جلسات غیر تضمینی ندارد و اساتید تهران PTE به ندرت قبول به برگزاری کلاس به صورت تضمینی می نمایند. جلسات تضمینی تنها برای نمره each skill 50 , 65 و overall 30 در آزمون PTE بوده و لازمه آن داشتن کارنامه جدید آزمون های تافل، آیلتس و یا پی تی ای با نمرات مد نظر استاد میباشد.”

جلسات تکنیک تضمینی به تعداد جلسات مد نظر استاد مربوطه و در بستر اسکایپ تدریس خواهند شد. مدت زمان هر جلسه 1 ساعت و هزینه هر جلسه 600 هزار تومان خواهد بود. برای جلسات تضمینی تنظیم قرارداد رسمی که به امضای طرفین رسیده باشد الزامی است و چنانچه شاگرد نتوانست در اولین آزمون به نمره قید شده در قرار داد دست پیدا کند، کل هزینه دریافتی از طرف استاد مسترد خواهد شد. قبل از تنظیم قرارداد، دانش پژوه موظف به شرکت در جلسه تعیین سطح به مدت نیم ساعت و هزینه 200 هزار تومان خواهد بود. پس از تعیین سطح و اعلام نمره درخواستی از طرف شاگرد و قبول و تایید استاد مربوطه قرارداد جلسات تضمینی تنظیم خواهد شد. 

نحوه پرداخت هزینه و شرکت در کلاس PTE: 

1- ابتدا از بخش رزومه اساتید استاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید کلیک کنید

2- سپس برای پرداخت هزینه کلاس مربوطه به فروشگاه وبسایت مراجعه نمایید. کلیک کنید

3- در آخرین مرحله برای دریافت اطلاعات تماس استاد و هماهنگی برگزاری کلاس ها با پشتیبانی وبسایت تماس بگیرید کلیک کنید