سوالات پر تکرار چند هفته اخیر آزمون PTE

همانگونه که اطلاع دارید آزمون PTE شامل سوالات پر تکرار بوده و این سوالات با فرکانس خاصی در آزمون های مختلف تکرار میشوند. در این بخش از وبسایت تهران PTE سعی خواهد شد تا سوالات اخیر آزمون PTE که در امتحان مختلف بیشتر تکرار شده اند برای شما همراهان گرامی جمع آوری شود تا شما از این منابع به عنوان محتمل ترین سوالات امتحانی خود استفاده نمایید. 

دقت فرمایید برای باز کردن و مشاهده فایل های منابع PTE میبایست آخرین ورژن نرم افزار winrar را دانلود و نصب نمایید. در غیر این صورت قادر به باز کردن فایل های دانلود شده نخواهید بود. برای دانلود آخرین ورژن این نرم افزار به این لینک مراجعه نمایید »»» کلیک کنید


1- Personal Introduction Section: این بخش از آزمون PTE فاقد نمره بوده و سوالی در این بخش مطرح نمیشود.


2- Read Aloud: از این بخش به ندرت سوال تکراری مطرح میشود. تمامی متریال های وبسایت تهران پی تی ای را در این بخش مطالعه نمایید تا شانس خود را برای مواجهه با سوالات تکراری بالا ببرید.


3- Repeat Sentence: از این بخش تا حدودی سوال تکراری مطرح میشود. تمامی متریال های وبسایت تهران پی تی ای را در این بخش مطالعه نمایید تا شانس خود را برای مواجهه با سوالات تکراری بالا ببرید. هر چند میتوانید به موارد زیر نیم نگاه ویژه ای داشته باشید.

برای دانلود سوالات پرتکرار این بخش کلیک کنید


4- Describe Image: از این بخش تا حدودی سوال تکراری مطرح میشود. تمامی متریال های وبسایت تهران پی تی ای را در این بخش مطالعه نمایید تا شانس خود را برای مواجهه با سوالات تکراری بالا ببرید.

برای دانلود سوالات پرتکرار این بخش کلیک کنید


5- Re-tell Lecture: در حال تکمیل …


6- Answer Short Question: از این بخش تا حدودی سوال تکراری مطرح میشود. تمامی متریال های وبسایت تهران پی تی ای را در این بخش مطالعه نمایید تا شانس خود را برای مواجهه با سوالات تکراری بالا ببرید. هر چند میتوانید به موارد زیر نیم نگاه ویژه ای داشته باشید.

برای دانلود سوالات پرتکرار این بخش کلیک کنید


7- Summarize Written Texts: در حال تکمیل …


8- Write Essay: در آزمون PTE موضوعات مختلفی در بخش انشا نویسی مطرح میشوند هر چند این موضوعات با فرکانس خاصی در آزمون های مختلف تکرار میشوند. چنانچه آزمون PTE شما نزدیک است، بهتر است به موضوعات زیر اشراف کامل داشته باشید.

برای دانلود سوالات پرتکرار این بخش کلیک کنید


9 – Multiple Choice Choose Single Answer Reading: این بخش از آزمون PTE دارای سوال تکراری نمیباشد.


10- Multiple Choice Choose Multiple Answers Reading: این بخش از آزمون PTE دارای سوال تکراری نمیباشد.


11- Re-order Paragraphs: از این بخش تا حدودی سوال تکراری مطرح میشود. تمامی متریال های وبسایت تهران پی تی ای را در این بخش مطالعه نمایید تا شانس خود را برای مواجهه با سوالات تکراری بالا ببرید. هر چند میتوانید به موارد زیر نیم نگاه ویژه ای داشته باشید.

برای دانلود سوالات پرتکرار این بخش کلیک کنید


12- Reading Fill in the Blanks: از این بخش تا حدودی سوال تکراری مطرح میشود. تمامی متریال های وبسایت تهران پی تی ای را در این بخش مطالعه نمایید تا شانس خود را برای مواجهه با سوالات تکراری بالا ببرید.

برای دانلود سوالات پرتکرار این بخش کلیک کنید


13- Reading and Writing Fill in the Blanks: از این بخش تا حدودی سوال تکراری مطرح میشود. تمامی متریال های وبسایت تهران پی تی ای را در این بخش مطالعه نمایید تا شانس خود را برای مواجهه با سوالات تکراری بالا ببرید. سوالات پرتکرار این بخش مشابه بخش 12 میباشد.


14- Summarize Spoken Text: در حال تکمیل …


15- Multiple Choice Choose Multiple Answers Listening: این بخش از آزمون PTE دارای سوال تکراری نمیباشد.


16- Fill in the Blanks Listening: از این بخش تا حدودی سوال تکراری مطرح میشود. جزوه زیر را به دقت مطالعه کرده و با دیکته صحیح کلمات آن آشنا شوید

برای دانلود سوالات پرتکرار این بخش کلیک کنید


17- Highlight Correct Summary: این بخش از آزمون PTE دارای سوال تکراری نمیباشد.


18- Multiple Choice Choose Single Answer Listening: این بخش از آزمون PTE دارای سوال تکراری نمیباشد.


19- Select Missing Word: این بخش از آزمون PTE دارای سوال تکراری نمیباشد.


20- Highlight Incorrect Words: این بخش از آزمون PTE دارای سوال تکراری نمیباشد.


21- Write from Dictation: این بخش از آزمون PTE یکی از پر نمره ترین و در عین حال دارای بیشترین سوال تکراری میباشد. سوالات پرتکرار اخیر این بخش به ترتیب اهمیت برای شما همراهان گرامی گرداوری شده است.

برای دانلود سوالات پرتکرار این بخش کلیک کنید