هزینه ثبت نام آزمون PTE در سنترهای مختلف

دقت فرمایید آزمون PTE در حال حاضر در کشور ایران سنتری ندارد و متقاضیان این آزمون میبایست به کشورهای اطراف ایران مسافرت کرده و در آزمون PTE شرکت نمایند. آزمون PTE در کشورهای ترکیه، آذربایجان، امارات متحده عربی و عراق جزو گزینه های ایرانیان برای انجام این آزمون میباشد. هزینه ثبت نام این آزمون در کشورهای مختلف کمی متفاوت بوده و بعضی از سنترها به جای واحد دلار آمریکا ارز رایج آن کشور را هنگام ثبت نام اخذ می نمایند. شایان ذکر است چنانچه کمتر از 48 ساعت به برگزاری آزمون اقدام به ثبت نام این آزمون PTE نمایید هزینه ای مازاد تحت عنوان Late Booking از شما اخذ خواهد شد. در ادامه هزینه آزمون PTE در کشورهای مختلف آورده شده است. برای آشنایی با نحوه ثبت نام آزمون PTE و پرداخت هزینه های آن کلیک کنید

(مبالغ زیر ممکن است آپدیت نباشد، برای آگاهی از مبالغ بروز به سایت رسمی پیرسون مراجعه نمایید)

امارات متحده عربیهزینه ثبت نام عادی: 1050 درهم امارات – هزینه ثبت نام  با تاخیر: 1248.75 درهم امارات

ترکیه – هزینه ثبت نام عادی: 880 لیر ترکیه – هزینه ثبت نام  با تاخیر: 1100 لیر ترکیه

آذربایجان هزینه ثبت نام عادی: 170 دلار آمریکا – هزینه ثبت نام  با تاخیر: 212.5 دلار آمریکا

عراق – هزینه ثبت نام عادی: 217 دلار آمریکا – هزینه ثبت نام  با تاخیر: 271.25 دلار آمریکا

دقت فرمایید با توجه به هزینه رفت آمد، هزینه اسکان و خورد و خوراک سنتر PTE در شهر باکو در آذربایجان کمترین هزینه را برای شما متقاضیان عزیزان خواهد داشت. دوستانی که از لحاظ زمینی نزدیک به سنتر های آزمون PTE در دیگر کشورها هستند میتوانند به راحتی هزینه رفت و آمد و امتحان PTE را محاسبه کرده و بهترین سنتر را انتخاب نمایند. سنتر های آزمون PTE تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، هر چند همواره به دوستان گرامی توصیه میشود سنتر هایی با تعداد جایگاه های کمتر یا به عبارتی سنتر های خلوت تر را برای آزمون خود انتخاب نمایند تا با آلودگی صوتی در حین امتحان کمتر برخورد نمایند. تعداد جایگاه های سنتر های مختلف در ادامه آورده شده است.

چنانچه قصد سفر برای انجام آزمون PTE را دارید حتما بخش راهنمای سفر به سنترهای PTE را مطالعه کنید کلیک کنید 

سنتر Istanbul University در ترکیه – تعداد جایگاه: 10 

سنتر Yilsiz در ترکیه – تعداد جایگاه: 8

سنتر Pearson Professional Center در ترکیه – تعداد جایگاه: 20

سنتر Oxbridge Educational Service در آذربایجان – تعداد جایگاه: 5

سنتر Republic State در آذربایجان – تعداد جایگاه: 5

سنتر JNS Training and Testing Center در امارات – تعداد جایگاه: 8

سنتر FZCO در امارات – تعداد جایگاه: 30

ممکن است تمام سنتر را متقاضیان این آزمون اشغال نکرده و تعدادی از جایگاه ها خالی بماند. در این حالت مسئول امتحان یکی در میان افراد را در جایگاه ها نشانده و صدای اطراف کمتر در آزمون شما اختلال ایجاد خواهد کرد. سنترهای امارات از این دسته سنترهای خلوت میباشند.